מודל פסיכולוגי-חינוכי, לניהול כיתה ואקלים בית-ספרי מיטבי - מבוסס על מחקרי שטח, עקרונות הלמידה החברתית והפסיכולוגיה החיובית, בשילוב שיטות הוראה מגוונות, ליצירת הישגים; קוגניטיביים, רגשיים וחברתיים, בכיתות הטרוגניות המשלבות תלמידים ליקויי למידה .
'לקרוא- לדמיין- להבין' (גרין, מ.,2018), הינה אסטרטגיה ייחודית לרכישת ביסוס תהליכי הקריאה, בדגש על דיוק ושטף הקריאה, המוביל לשיפור ההבנה והפנמת המיומנויות הנדרשות להבנת הנקרא, הן ברובד הגלוי והן ברובד הסמוי. השיטה מבוססת על תיאוריות פסיכולוגיות-חינוכיות וניסיון מהשטח בקרב תלמידים ליקויי למידה בגילאי שכבות א'-ד'. בעודה שיטה הוליסטית; הינה מאפשרת קליטת מידע באמצעות מגוון ערוצים מקבילים, המחזקים את יכולת ההבנה הקוגניטיבית של הקורא ואת מיומנות הקריאה, פיתוח החשיבה היצירתית והבנת התבנית הארגונית בטקסט.
תכנית ‘מעושרים’ נועדה להעשיר את הצוותים החינוכיים באסטרטגיות הוראה-למידה בדגש על משחקולוגיה ודינמיקה קבוצתית. במהלך המפגשים הצוות ייחשף למחוון הכנת משחקי העשרה בתחום דעת השפה, וייצור מאגר מוחשי ופרקטי אשר יהווה לשימושו היעיל במהלך מפגשי העשרה עם התלמידים במסגרות הגן ובתי הספר. מטרת המפגשים הינה להקנות כלים פקרטיים לקידום הישגי התלמידים באמצעות המישחוק ובהתאמה למיומנויות השפה הנדרשות בכל שלב. תכנית חווייתית ומעשית מאוד -לצוות החינוכי!